خصـــــــــوصی

می نویسم برای خودم

خصـــــــــوصی

می نویسم برای خودم

خصـــــــــوصی

می نویسم که شب تار سحر می گردد
یک نفر مانده از این قوم که بر می گردد

اللهم عجل لولیک الفرج

رهبرم

سه شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۲۹ ب.ظ


در رکوع و سجــودِ خامنـــه‌ای

   من هم از دور ســرنگون دلـــم

 خاصه وقتِ قنـوت او کز غیب

 دست‌ها می‌شــود ستــون دلــم

 او به یک دست و من هزاران دست

  بــا وی افشانــم از بطــون دلـم

 عرشیان می‌کشند صف به نمـــاز 

 از درون دل و بــــرون دلــــم

 من برونی نیم، خـــدا دانــــد

  کاین صـلا خیزد از درون دلم 

  • گل نرگس

نظرات  (۷)

سلام مرسی که سر زدی مطالب قشنگی رو گذاشتی
پاسخ:
سلام ممنون از حضورتون
یاعلی
  • افشین پارسائیان
  • پاسخ:
    ممنون از حضورتون
    سلااااااام,ممنون از حضورتون.بازم بیاین خوشحال میشیم,
    پست زیبایی بود,من بازم میام وبتون...
    یاحق...
    پاسخ:
    سلــــــــــــام زنده باشید. حتما بهتون سر می زنم.
    لطف دارید
    یازهرا
    شمام باافتخارلینکین...
  • هیئت عاشقان حرم ثارالله(ع) کرمانشاه
  • وب سایت هیئت عاشقان حرم ثارالله کرمانشاه راه اندازی شد.

    همسنگران عزیز لطفا ما رو لینک کنند و به ما خبر بدهند در اسرع وقت لینک میشوند

    لطفا یکی از لوگو های حمایتی هیت ما رو در وبتون قرار بدهید

    منتظر حضورتون هستم
    پاسخ:
    السلام علیک یا اباعبدالله
    با افتخار لینک شدید.
    وب قشنگی داری مرسی بهم سر زدی بازم بیا
    پاسخ:
    ممنون از حضورتون
    یاعلی مدد
    ان شاالله  زیردسایه آقا پرچم اسلام رو بدست امام عصر میدیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی