خصـــــــــوصی

می نویسم برای خودم

خصـــــــــوصی

می نویسم برای خودم

خصـــــــــوصی

می نویسم که شب تار سحر می گردد
یک نفر مانده از این قوم که بر می گردد

اللهم عجل لولیک الفرج

کاش میدانستیم ؛

امامی که از اعمالمان رضا نباشد را نمیتوان رضا خواند ...

آقا ببخش ...

______________________________________________________________

دلم بدجوری هوایی شده دعا کنین اقا بطلبه 

اقا بطلب که خیلی دیره

  • گل نرگس

نظرات  (۷)

سلام به شما هم وتن گرامی و عزیزم حالت چطوره؟
 

ما تونستیم یک چت روم خوب راه اندازی کنیم تا بتونیم شما دوستای گل

ایرانی رو به چت روممون دعوت کنیم تا درکنار هم شادی ها/دوستی ها/و 

حتی غم هامون رو تقسیم کنیم...

شما دوستای گل ایرانی میتونید به ما کمک کنید تا پیشرفت کنیم...

 

چرا به چت روممون نمیای؟؟میتونی لینگ وبلاگتو تو لینک تبلیغ چت روممون بزاری تا دوستای

بیشتری به وبلاگت سربزنند و نظر بزارن این فرست خوبیه هم برای من هم برای خودت... از

دستش نده بیا به سایت sotehchat.ir و باما خوش باش من خودم هواتو توی چت

روم دارم ...

منتظرت هستیم دوست عزیز.باتشکر

http://www.sotehchat.ir
سلام علیکم
تازه از گرد راه رسیدم
دو روز پیش دقیقا همین ساعتها در خیابان منتهی به حرم امام رضا علیه السلام به یاد روزهایی که همین خیابان را با دوستان دوران دانشجویی ام قدم می زدیم و در آن بوران و برف مشهد لحظات تکرار نشدنی زندگیمان را ورق میزدیم بودم و هنوز نیامده ....
حکایت عجیبی است پیش از وصال حرمش دنیای حرفیم و در حریمش هیچ و هنگام وداع و بازگشت یک دنیا حرف نزده روی دستانمان باد می کند.
إن شاالله به زودی زود روزیتان
یاعلی
یاثامن الحجج دل ما وانمیشود. ..
سلام علیکم
پر حسرت بر پنجره دنیای مجازی نشسته ام از داغی که برایمان سخت است
یاعلی
پاسخ:
سلام ممنون از حضور و نظرتون
سلام
وبلاگ قشنگی دارین لطفا به منم سربزنین اگه خواستین لینکم کنین
پاسخ:
سلام تشکر از حضورتون چشم خدمت میرسم
به نام ایزد منان ....ممنونم که به وبلاگم سر زدین ....
  • بسیجى فدایى رهبر
  • سلام یا امام رضا من که امسال توفیق نداشتم بیام پابوست ولی اربعین سلامتو به اربابم امام حسین رسوندم و اگه هم خدا بخواد ایام فاطمیه در بقیع سلامتو به مادرمون حضرت فاطمه میرسونم. شما هم دعا کنید فاطمیه بقىع باشم یا على
    پاسخ:
    ایشالا برا ماهم دعا کنین
    یا فاطمه..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی