خصـــــــــوصی

می نویسم برای خودم

خصـــــــــوصی

می نویسم برای خودم

خصـــــــــوصی

می نویسم که شب تار سحر می گردد
یک نفر مانده از این قوم که بر می گردد

اللهم عجل لولیک الفرج

سلام من به محرم به غصه و غم مهدی..

پنجشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۳، ۰۳:۵۷ ب.ظ

هرچند که زیباست رخ یوسف..
ولى..
چهره نه،
نام حسین دست بریدن دارد. . ...؟
اللهم ارزقنی محرم الحسین..

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هر کسی در عشق ابراز ارادت می کند 
تا نفس دارد حسین (ع) از او حمایت می کند
پادشاهی دو عالم را به نامش می کند
هر کسی با یوسف زهرا (س) رفاقت می کند
تا ابد دیوانه صحرای عشقش می شود
هر کسی شش گوشه او را زیارت می کند..

  • گل نرگس

نظرات  (۶)

محرم گلدی عزا گلدی
یره گوگلردن صدا گلدی
السلام علیک یا ابا عبدالله!
http://www.hegzaco.com
پاسخ:
السلام علیک یا ابا عبدالله

از این که به وبلاگ ما گل همیشه بهارم خداکند بیایی سر زدین ممنونم....
باز هم سر بزنید
اجرکم عندالله.....اپم ....فکر کنم مطالبم بدردتون بخوره ....حتما بیان ضرر نمی کنید ....منتظرما ....التماس دعا.....[گل].....

پاسخ:
سلام برادر چشم خدمت میرسم

سلام علیکم

اصلا حسین جنس غمش فرق می کند

إن شاالله خداوند نصیب همه دوست داران حضرتش کند

 

پاسخ:
السلام علیک یا ابا عبدالله
سلام برمحرمت حسین جان
به خیمه های ماتمت حسین جان
  • سید هادی حسینی
  •  من ذرّه ام و تو آفتابم آقا

    در آتش شرم خود کبابم آقا

    با جوششی از سلام خود آمده ام

    لب تشنۀ یک جرعه جوابم آقا

    پاسخ:
    سلام اقا سید ممنون از حضور و شعر زیباتون
          
          *السلام علیک یا ابا عبدالله*
    خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
    پاسخ:
    سلام ممنون از حضورتون
    یا حسین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی