خصـــــــــوصی

می نویسم برای خودم

خصـــــــــوصی

می نویسم برای خودم

خصـــــــــوصی

می نویسم که شب تار سحر می گردد
یک نفر مانده از این قوم که بر می گردد

اللهم عجل لولیک الفرج

شرط سومی ندارد احوالات من

سه شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۲۹ ب.ظ

دوست دارم نگات کنم تو هم منو نگاه کنی
من تو رو صدا کنم تو هم منو صدا کنی
قربون صفات برم از راه دوری اومدم
جای دوری نمی ره اگه به من نگاه کنی
دل من زندونیه تویی که تنها می تونی
قفس و وا کنی و پرنده رو رها کنی
می شه کنج حرمت گوشه قلب من باشه
می شه قلب من و مثل گنبد طلا کنی
تو غریبی و منم غریبم اما چی می شه
این دل غریبه رو با دلت آشنا کنی
دوست دارم تو ایون آینه ات از صبح تا غروب
من با تو صفا کنم تو هم منو دعا کنی
دلمو گره زدم به پنجرت دارم می رم
دوست دارم تا من میام زود گره ها رو وا کنی
دوست دارم که از حالا تا صبح محشر همیشه
من رضا رضا بگم تو هم منو صدا کنی
چی می شه اگه منو راهی کربلا کنی
یا علی موس الرضا می شه به من نگاه کنی

اونقده رضا می گم تا دردمو دوا کن
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
میلاد امام رضا پیشاپیش مبارک

اقا بطلب که خیلی دیره....
  • گل نرگس

نظرات  (۱۳)

  • سرباز گمنام سایبری
  • السلام علیک یا ضامن آهو.
    سلام خواهرم.
    ان شاءالله امام رضا طلبیده باشتتون وَ ای کاش به دل سیاه منم نگاهی کنه و بطلبه بلکه باریکه ی نوری به این دل سیاه من بتابه.
    اگر زائر حضرت شدید اونجا به یاد بنده حقیر هم باشید.
    التماس دعای ظهور...

    ..::اَللّهُمَ عَجِّل لِوَلِیِّکَ الفَرَج::..
    پاسخ:
    سلام علیکم
    تشکر از حضورتون. انشاء الله به زودی زود روزی همه عاشقان گردد
    آقا بطلب که خیلی دیره
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم
    شما لینک شدید
    عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
    پاسخ:
    سلام تشکر از لطفتون
    شمام با افتخار لینک شدید

    سلام خواهر خوبم

    آشنای همیشه قلبم...

    ای امامی که با هرم اشکها آشنایی و راز دلتنگیها ی نفس گیر را خوب میدانی ،

    ای کسی که دستهای اجابت را می فشاری و با قلقله نیازها در صحن و سرایت کسی را ناامید از درگاهت نمی رانی ،
    وقتی دیر می شود و طلبیده نمی شوم ، خیال فاصله گرفتن از" تو" کابوس می شود کنج دلم وبود و نبودم بوی هراس می گیرد و این "تو"یی که مرا از پیله ام بیرون می کشی و به یادم می آوری جایی در این شهر گنبد و بارگاهی است که می تواند به مهربان ترین شکل ممکن این بیقرار ناآرام را آرام کند...

    التماس دعا

    پاسخ:
    سلام خواهر خوبم
    ممنون از کامنت زیبات و احساسیت
    به نام خدا .بالاخره امام رضا من را هم طلبید و روز تولدش دست بوس ه ضریحش هستم.فکر میکنم این اولین بار در عمر چند صد ساله ام است که دارم مستقیم صحبت میکنم و اصلا قصد گیج کردن شما را ندارم.کما اینکه اشاره ای هم به محاسبه ی سنّ خود از عالم ضرع تا به الان نمیکنم که به چند صد سال زمینی و غیر زمینی میکشد و اصلا محاسبه ی این چیزها بیشتر آدم را گیج میکند و اصلا جای باز کردن بحث نیست.و اگر برایتان جای سوال است که چرا دارم پراکنده گویی میکنم  و یک نفس حرف می زنم ،در جوابتان یک راه حل ارائه میدهم.میتوانید از همین سطر صفحه ی وبلاگم را ببندید و بروید توی گوگل کلمه ای را بنویسید که به مزاجتان خوشایند است تا یک ردیف جملات اتو کشیده و کارت پستالی برایتان بیاورد که هم کِیفور شوید و هم مجبور به تحمل فکر گیجه های من نباشید...
    اگر هنوز دارید نوشته هایم را میخوانید نشان میدهد از اولین تله ی من جان سالم به در برده اید پس اگر هنوز این سوال را دارید که چرا دارم پراکنده مینویسم باید بگویم ناشی از بداهه نویسی هایم هست.راستش را بخواهید نوشتن ناشی از ضمیر ناخوداگاه انسان (("تاکید میکنم " "انسان" ))است.ما هم که خودمان را یک انسان دو پا میدانیم که چیزی فراتر از صرفا آدم بودن و روزمرگی کردن را توی مغزش می چرخاند و به فرض محال که این ادعا درست باشد، باید بگویم موضوعِ زیر مغزی که باعث این پراکنده گویی بی مورد شده چیزی نیست جز"چالش آب یخ".بله درست خواندید.موضوع جذابی که این روزها عجیب باب دندان شده برای کسانی که شاید از فراموش شدن میترسند. ..
    با احترام دعوتید به مصاحبه ی بنده ی سر و پا تقصیر با جناب چالش سطل آب یخ...
    پ.ن: راستی این شعرتون راجع به آقا خیلی به دلم نشست.اجرتون با خدا.پایدار باشین.
    یا علی
    پاسخ:
    سلام خواهر ممنون از حضورتون                                   یا حق
  • محمدصادق دهقانی
  • سلام علیکم

    از دعوت سرکار الیه بسیار متشکرم

    دم همه بچه ها استان فارس گرم که این شعر و سرود رو به این زیبایی و ماندگاری اجرا کردند..

    تعریف از خود نباشه ها همه استان فارس ها هنرمند هست دست خودشونم نیست.

    یاعلی

  • رهروان زمینی
  • سلام خواهر ان شالله به زودی مشرف شوید با همدیگر... یاحق
    پاسخ:
    سلام خواهر گلم  انشاءالله
    سلام ببخشید که اسپم دادم
    یه هدیه ویژه برای کاربران بیان وجود داره اونم به مناسبت تولد امام رضا، جایزش هم ایناست:

    برای یک نفر: طراحی کامل یک قالب وبلاگ بیان

    برای پنج نفر: یک قالب اختصاصی

    برای سه: نفر ویرایش قالب


    اگه دوست داشتی شرکت کنی، کافیه توی این مطلب ( http://m-nazari.ir/post/gift-for-bayan-users ) یه دیدگاه با شرایط ذکر شده بنویسی... دوست داشتی میتونی به اشتراک هم بزاری تا دوستان هم استفاده کنند.

    پاسخ:
    سلام ممنون از اطلاع رسانیتون     یا علی
  • زینت زن=حفظ حجاب
  • بدیهی است که حسّ تبرّج در جامعه، با ازدواج به سردی می‌گراید و در قالبی سالم جستجوگر ارضاء خویش خواهد شد. از این گذشته دختری که بار مسئولیت همسرداری و خصوصاً مادر شدن را به عهده می گیرد،  نوعاً از مراعات‌ها و مراقبت‌های ویژه‌تری در قبال خود بهره می‌برد.

    قطعاً یکی از عوامل مهم کاهش بی‌بند و باری و بدحجابی، ازدواج به موقع و مناسب است. چنانچه گفته شد، آموزش‌های زوجین نیز در این میان نقش مهمی را ایفا می‌کند.

    اگر ازدواج‌ها به درستی صورت پذیرد و نظام عاطفی خانواده نیز سلامت لازم را داشته باشد، شاهد طلاق‌های گسترده و در نتیجه زنان مطلّقه‌ای که دچار عارضه خودآرایی و تبرّج در جامعه می‌شوند نیز نخواهیم بود.
    پاسخ:
    سلام 
    با جوابتون کاملا موافقم
  • سید هادی حسینی
  • اللهم صل علی علی بن موسی الرضا الامام التقی النقی و حجتک علی من فوق الارض و من تحت الثری ....

    میلاش گرامی

    پاسخ:
    همچنین خدمت شما
    آپمممممممم
    پاسخ:
    سلام 
    خدمت میرسم
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم
    میلاد امام رئوف بر شما بزرگوار مبارک
    عیدی شما از امام رضا علیه السلام :
    « سُئِلَ الرِّضا(علیه السلام) عَنِ السِّفْلَةِ فَقالَ(علیه السلام):مَنْ کانَ لَهُ شَىْءٌ یُلْهیهِ عَنِ اللّهِ ».
    از امام رضا(علیه السلام) سؤال شد:
     سفله کیست؟
    فرمود: آن که چیزى دارد که از [یاد] خدا بازش دارد.
    عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
    پاسخ:
    سلام 
    تشکر از لطفتون
    میلاد امام رضا بر شما هم گرامی باد
    التماس دعا
    آپمممم
    پاسخ:
    سلام 
    خدمت میرسم
    زیبا بود...ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی