خصـــــــــوصی

می نویسم برای خودم

خصـــــــــوصی

می نویسم برای خودم

خصـــــــــوصی

می نویسم که شب تار سحر می گردد
یک نفر مانده از این قوم که بر می گردد

اللهم عجل لولیک الفرج

منو این همه خوشبختی محاله

شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۱۱ ب.ظ

رفتم پیش دکتر روانشناس میگه به مشکلات بخند!


منم تصمیم گرفتم حرف دکترم رو گوش کنم!



مرغ کیلویی هـفـت هزار تومن! (هـهـه)



نان 300 تومن!( ههه!)



برنج کیسه ای 40 هزار تومن! ( ای خدا مردم از خنده ههه!)



روغن دولیتری 10 هزار تومن( ههه آی دلم !)



قند کیلویی دوهزار و پونصـد ! (به من چه آخه من که چایی خور نیستم ههه!)



کره و پنیر و شیر و ماستو...( اینا هم ههه!)



شهریه باشگاه: اوه ولش کن من ک چن ماهه بی خیاله باشگا شـدم (ههه)



وسیله ی طبی پـاهـام بــِر ِیس *بالای 1 میلیون* 



منو این همه خوشبختی محـالـه ، محالــه



همینه دیگه کاریش نمیشه کرد........



  • گل نرگس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی