خصـــــــــوصی

می نویسم برای خودم

خصـــــــــوصی

می نویسم برای خودم

خصـــــــــوصی

می نویسم که شب تار سحر می گردد
یک نفر مانده از این قوم که بر می گردد

اللهم عجل لولیک الفرج

عشق یعنی رهبرم سید علی

دوشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۱۹ ب.ظ

رهبر من نور چشمان من است / عشق او آیین و ایمان من است

ذوالفقار حیدری در دست او / طاعتش میثاق و پیمان من است

سیدی از نسل پاک فاطمه / هم ز نسل شیر یزدان من است 

در ولایت وارث آل نبی / جانشینی از امامان من است 

همچو مه تابد به قلب شیعیا ن / نائب خورشید پنهان من است 

در هدایت سوی حق آرد مر ا / این هدایت سمت قرآن من است 

دوستانش دوست می دارم همی / دشمن او دشمن جان من است 

آنکه مهر او ندارد در وجو د / بی گمان همکیش نادان من است 

در سخن چون ابر می بارد به دل / در کویر خشک باران من است 

در حضورش موج دریا دیده ام / در کلامش راحت جان من است 

در نگاهش غرق دریا می شو م / واژه هایش در و مرجان من است 

قلب تارم را صفایی می دهد / جامع فکر پریشان من است 

من مرید آن دل وارسته ام / او مراد و پیر عرفان من است 

بوی یوسف می دهد پیراهنش / گرچه خودیعقوب کنعان من است 

من چو بلبل او چو باغ پر زگل / من چوبرگ او سرو بستان من است 

آرزوی دیدنش دارم به دل / در فراقش شهر زندان من است 

ای خوش آن روزی که بینم رهبرم / ساعتی در خانه مهمان من است 

هرگز ای یاران دعایش می کنید / شب نمازش ذکر یاران من است 

روی خوبش با دو چشمت دیده ای / چهره اش چون ماه تابان من است 

غرق دریای تهاجم را چه غم / ناجی کشتی ز طوفان من است 

گر چه دشمن نقشه ها دارد بسی / حامی او حی سبحان من است 

در امانت او ‹‹ امین ›› انقلا ب / در شجاعت شیر میدان من است 

راه او باشد ره پیر خمین (ره) / رهرو راه شهیدان من است 

افتخار ما بود ‹‹ سید علی ››/ سرور من جان جانان من است 

چون فقیه وعالم است ودین شناس / مرجع تقلید دوران من است 

روز ششم ماه تیر از سال شصت / رهبرم جانباز ایران من است 

ای خداوندا نگهدارش تو با ش / چون دعای او نگهبان من است 

شعر امروزم که وصف رهبر است / بهترین اشعار دیوان من است 

پیروانش نی به پاکستان و هند / درفلسطین است و لبنان من است 

گوئیا مهدی(عج) چنین گوید که او / بهترین اصحاب و یاران من است

گوئیا مهدی(عج) چنین گوید که او / بهترین اصحاب و یاران من است

  • گل نرگس

نظرات  (۱۵)

سلامتی اقا دعا کنید
پاسخ:
سلام ممنون از حضورتون 
لبیک یا سید علی
  • سرباز گمنام سایبری
  • وقتی امام عاشقان غایب است؛ اطاعت از خامنه ای واجب است.

    ..::لبیک یا سید علی::..
    پاسخ:
    احسنت
  • سید هادی حسینی
  • دیشب این طبع، بی‌قرار شما 
    خواست عرض ارادتی بکند 
    دست کم از دل شکسته‌تان 
    واژه‌هایم عیادتی بکند 
    *** 
    چشم بد دور، عمرتان بسیار 
    کس نبیند ملالتان آقا! 
    ما نمردیم خون دل بخوری 
    تخت باشد خیالتان آقا! 
    *** 
    چیست روباه در مصاف شیر؟! 
    چه نیازی به امر یا گفته؟! 
    تو فقط ابرویی به هم آور 
    می‌شود خواب دشمن آشفته 
    *** 
    هست خاموشی‌ات پر از فریاد 
    در تو آرامشی است طوفانی 
    «الذی انزل السکینه» تو را 
    کرده سرشار از فراوانی 
    *** 
    واژه‌ها از لبت تراویدند 
    پرصلابت، پرعاطفه، پرشور 
    آفریدند در دل مردم 
    عزت، آمادگی، حماسه، حضور 
    *** 
    این حماسه همه ز یمن تو بود 
    گرچه از آن مردمش خواندی 
    رهبرا! تا ابد ولی محبوب 
    در دل عاشقان خود ماندی 
    *** 
    سهم دلدادگان تو سلوی 
    قسمتِ دشمنان تو سجیل 
    رهبری نیست در جهان جز تو 
    که ز امت چنین کند تجلیل 
    *** 
    نسل سوم چو نسل اول هست 
    با شعف با شعور با باور 
    جاری است انقلاب چون کوثر 
    هان! «فصل لربک وانحر» 
    *** 
    گرچه در باغ سینه‌ات داری 
    لطف‌ها، مهرها، محبت‌ها 
    گفتی اما نمی‌روی چو حسین 
    تا ابد زیر بار بدعت‌ها! 
    *** 
    ناگهان در نماز جمعه شهر 
    عطر محراب جمکران گل کرد 
    بغض تو تا شکست بر لب‌ها 
    ذکر یا صاحب الزمان (عج) گل کرد 
    *** 
    جان ایران! چه شد که جانت را 
    جان ناقابلی گمان کردی؟! 
    آبروی همه مسلمانان 
    اشک ما را چرا درآوردی؟! 
    *** 
    جسم تو کامل است، ناقص نیست 
    می‌دهد عطر یک بغل گل یاس 
    دستت اما حکایتی دارد... 
    رَحِمَ اللهُ عَمِی العباس!
    پاسخ:
    سلام اقا سید تشکر از حضور وشعر زیباتون
    یا علی

  • فانوس جزیره
  • سلامتی مقام معظم رهبری صلوات
    اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم


    سلام علیکم
    عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
    پاسخ:
    اللهم صل  علی محمد وال محمد وعجل فرجهم
  • ستاره از کاخ شنی
  • سلام عزیزم شعر زیبایی بود موفق و سلامت باشی 
    پاسخ:
    سلام ممنون از حضورت
    سلامتی حضرتش صلوات..
    پاسخ:
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    آپم
    پاسخ:
    سلام 
    خدمت میرسم
    سلام وبتون عالیه اگه با تبادل لینک موافقید بهم اطلاع بدید
    پاسخ:
    سلام نظر لطفتونه
    چشم اطلاع میدم 
    یا زهرا

    حتمن میرم تیمارستان:))))))

    سلام

    لب باز نکردم به خروشی و فغانی... من محرم راز دل طوفانی خویشم...

    قربان دل طوفانی آقا...

    چقدر این غزلشون از آدم دل میبره

     

    پاسخ:
    سلام ممنون از حضورتون
    لبیک یا سیدعلی
    دلبسته ی یاران خراسانی خویشم
    سلامتی حضرتش صلوات
    پاسخ:
    اللهم صل علی محمد و ال محمد
    سلام لینک شدید ممنون از حضورتون
  • رهروان زمینی
  • ان شاالله همیشه سلامتی حضرت اقا رو ببینیم و مرضی دشمنانش رو
    پاسخ:
    انشاءالله
    من فکر کردم لینکیم دوتامون!
    عاره با تبادل لینک موافقم...
    من خیلی وقت پیشا لینکت کرده بودم...
    :^)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی